Ocaua lui Cuza

Am avut o situație la școală în care profesorul de franceza a fost vinovat și a ieșit basma curată,i ar directoarele au făcut ureche sută.Asa ca ieri ora a doua au avut  franceza .Niciun profesor la ora.Din elevi s-au precipitat si au fost gălăgioși ,au ieșit afară.

Au venit la dirigenție 2 polițiști și unul din el l-a văzut pee Paul H.ca e cu ochii în lacrimi.I s-a explicat că era vinovat și pt ca a plâns și pt ca avea un tic :ducea la frunte degetul. A doua zi ma trezesc cu directoarea ca ma scoate de la cls 7 unde o inlocuiam pe colega pt grad.Deci cine era:tatăl băiatului care nervos ca de ce băiatul lui are buline negre .Ce drac a făcut?I-am explicat frumos si nu a înțeles.a venit în pauză sotia.acelasi lucru.directoarele s.au făcut ca ploua.ba cică ciuta:ora adoua ați fost singuri?bineînțeles din pauza am utilizat 10 Min apoi din oră dlui de matematica.

Dar ce a fost acolo 10 Min a fost o chestie tare.Ok.Vorbim de o mama care întreabă cum merge la matematică pLodul ei.Profesorul îi spune că nu e mulri si ca poate mai mult.La care ea,xu directoarea de fata…eu nu-l dau la ore.Daca o să ajung peste 4 ani sa predau tot aici ,e bine sa vedem daca mama chiar a avut dreptate sau mai bine lasă.Ce i-a mai zis că la obraz….ca poate nu preda bine ca nu explică .la care lui nu.i venea să creadă că i se adresează în așa mod….ei nu e bine să te distrezi pe seama altuia dar parcă în vocea acelei femei azi au fost multe voci.Dar de obicei ,ursul trece si câinii latră.Oricum pe urmă în hol mi-a zis ca un profesor i s-a adresat  aiurea referitor la faptul că nu-l duce la olimpiada.si tot ea a fost cea care a pomenit de ocaua ceea.I-am sugerat să-l ducă în cealaltă clasa.si directoarea a tăcut n.a schițat nimic,dar ce sa faci….directori rămâne director chiar dacă la p clasa de centru nu e nimeni care să acopere o oră!

Azi trec pe lângă Timotei…să salute…deloc.ma întreb de ce?ce elevi…Și da se confirmă că azi e prost sa fii si educat!

