616…steelborn, piesa tare

piesa auzita la r3 roku lu tanase

http://www.vplay.ro/watch/txixxqbq/

 

 

Vis de îngeri sfărâmat
Se agaţă încet de pat
Capu-n pernă mi-l afund
Poate aşa-mi dispari din gând…
Drumul meu cel pietruit
Pe-nserat l-am rătăcit
Şi aştept un colţ de lună
Să-mi arunce iar lumină…
M-ai rănit…
M-ai rănit…
Şi vreau, să uit de tine
Să uit de mine, să uit de noi
Şi vreau….
Te-am iubit cum doar eu ştiu,
Jumătate-am vrut să-ţi fiu…
De azi îmi caut un nou drum
Te las în norii grei de fum…
M-ai rănit…
M-ai rănit…
Şi vreau, să uit de tine
Să uit de mine, să uit de noi
Şi vreau….
Aripi să zbor …
Printre culori…
Peste nori…
Şi vreau, să uit de tine
Să uit de mine, să uit de noi
Şi vreau, să uit de tine
Să uit de mine, să uit de noi
Şi vreau….
Aripi să zbor …
Peste nori..
Printre culorï…

