591…alt dar

deci sa nu zic c-am incercat…tot ce mi-a stat in putere…si nimic.cat de aiurea si cat de departe e my damn second job

+ un hint AM AJUNS LA 1 LUNA sa rezist sa nu raspund la mesajele exu-lui…ma intreb si io…cat de tampit poti fi? cat de dus cu pluta sa-i spui ca o iubesti, ca puii mei… VORBE GOALE cand ai lovit ca bou in ceea ce te-a ,,educat”.dar vorba ceea gradina domnului e asa de mare incat…nu ma mira nimic. si da! recunosc ca aveam sanse la un popa, la un prof la ce mai stiu eu ce draku men , dar GAME OVER! tre sa recunoastem ca soul mate 4 me isn’t around or far away…atat pot spune ca rezonez cu unu cu altu, dar cam atat!

deci JUST TRY TO GO ALONE de acu inainte…fara alte sanse!SAU… ca sa fiu sarcastik pan’ la damn capat SA VINA O DATA: FAT-FRUMOS cu tancu ala sau cu ce vrea el si sa vad si eu THE DARK SIDE OF THE MOON vorba celor din filmu THE TRANSFORMERS;) in fine…tre sa privim mai departe me and my ego:)turn off another page

azi DANEMARCA A CASTIGAT  la handbal in fata CROATIEI! Tot azi citii o stire cum ca pe 15 februarie vine asteroidu’ DA 14…eu care faceam misto de chestia asta, deci nu sunt clarvazatoare, ci un pic STUPID cand fac unele afirmatii

M-AM CANTARIT  59.1 kgla 1.60 si putin cm ce-i am…o fi rau? bine?…ceva grasimi pe solduri, burtica, zona umerilor…de as scadea cateva…de as…macar 2kg pt inceput.asta ar insemna ca dupa o anumita ora sa nu bag nika in burduhan, mai greu, dar de as…

iar de o sa mor asta ar fi o cauza, candva prin liceu, datorita acneeii  mi-am permis cu reteta sa iau, normal ca am luat si in greutate , dar ce mai conteaza

a mai trecut o saptamana…

http://filmehd.net/the-intouchables-2011-filme-online.html

