586…o gluma

Un scotian este cu afaceri la Paris.
Dupa ce termina treburile,
se gandeste sa se distreze cu o tipa din Franta.
Negociaza cu una tariful in functie de posibilitatile sale,
o duce la hotel, o dezbraca, se dezbraca si el.
– Domnu, ca sa fim linistiti, o facem cu prezervativ.
Tipul scoate din buzunar un pachetel,
il desface si scoate un prezervativ mototolit,
peticit si lipit in vreo 2-3 locuri.
– Domnu, eu sunt o femeie de lux, ce vrei sa faci cu mizeria asta?
Tipa ia obiectul si-l arunca pe fereastra.
Scotianul, disperat, striga:
– Stai, ce faci, l-am luat de la club pe inventar.

Un ungur se insoara. In noaptea nuntii tacsu ii da ultimele sfaturi:
Ma cand intri in camera o iei de par pentru ca unungur E PUTERNIC;
Iei femeia s-o arunci pe pat pentru ca un ungur E MANDRU;
Dupa aia te dezbraci pentru ca un ungur E FRUMOS;
Si apoi iti faci treaba .
A doua zi ii intreaba tacsu cum a fost.
Pai am luat-o de par pentru ca un ungur E PUTERNIC,
am aruncat-o pe pat pentru ca un ungur E MANDRU
si apoi am facut cea mai tare laba
pentru ca un ungur E INDEPENDENT si AUTONOM.

Canibalii prind un american, un rus si un tigan.
Seful de trib convoaca sfatul pentru pregatirea mesei.
– Ce facem cu americanul?
– Il bagam la sarmale ca e gras si numa’ bun.
– Cu rusu’?
– Pe asta la ciorba ca-i mai potrivit.
– Dar cu tiganul ce facem ca-i numai piele si os?
– Pai…, numai la sapun merge.
Tiganul:
– Aoleu, manca-va-s, am 10 copii. Dati-mi drumu’.
– Gura! Nici nu se discuta!
Cand a vazut tiganu ca nu scapa, zise razbunator:
– Sa moara mama si copiii mei daca fac clabuc!

Satule de atatea vorbe rele despre ele, toate blondele se strang
sa dea un test sa dovedeasca ca nu-s proaste.
Dintre toate se alege o reprezentanta si se duce in fata juriului.
Primul membru ii pune intrebarea cat fac 2+2,
la care blonda sta si se gandeste…
– 16. Dezamagite, toate blondele incep sa strige:
– Mai dati-i o sansa, mai dati-i o sansa!
Juriul hotaraste sa-i mai dea o sansa si o intreaba din nou:
– Cat fac 2+2?
Blonda sta… se gandeste…
– 4!
La care toate blondele:
– Mai dati-i o sansa, mai dati-i o sansa!

