394…cand viata te invinge

deci…viata m-a batut, mai ceva ca un boxe(u)r.

care ar fi lucrurile pentru care merita sa traiesti si sa zambesti!!!???

si daca ne gandim…bine, bine de tot , cred ca s-ar gasi,dar eu, una, pur si simplu mi s-a taiat firu’, nu le mai vad…zici ca dumnezau mi-o intunecat vederile…fie, cu EL nu te pui…unde loveste EL… da si cand loveste, se simte:)

+

o ciocolata poate cumpara o …chestie pe veci?…raspuns: nu categoric…data viitoare vino cu ceva mai…scump:)…ai mei mi-or facut cadou de 8 martie o masina de X euro pe care o conduc, deci…noteaza acolo si…daca vrei sa aleg…atunci…deci…sper sa nu regreti ca nu-i ai…cei X mii:)

Lasă un răspuns

