342…vanity…grimus

o trupa…ce are in componenta…4 bistriteni    GRIMUS

http://www.grimus.ro/

dECI…discutii de 2 bani…cica azi vroia sa vorbeasca de mine, cu mine…dupa ce ca m-a facut de atatea ori…sau hai sa zic…trebuia eu sa tac…si da…trebuia sa-i zik…dom’le  HOMINI HOMINI LUPUS SUNT……

MI-A Spus un cuvant…ca un doctor…DEFETISM…si ce ca sufar de asa ceva…asta mi-i crucea si mi-o duc.

daca va dori cineva sa se lupte pentru ca sa imi ia painea…i-o dau …da ma rog ca si eu sa am una…mai usoara sau mai grea…multumesc cerului ca ma mai rabda si…viata merge inainte!!!chiar daca nu am un IIQ asa cum s-ar astepta colejii sau pruncii sau…oricine

bag o prajitura cu mere si niste covrigi…asta ca sa…uit…si…sa uit…sa-l uit…sa le uit…sa-i uit…

+

azi s-o facut o serbare acolo…cica…tu ce faci…ca numa eu trebuia sa prezint…de tine nu ma intereseaza….mori dreaku…ar fi zis da’ noroc ca le-am demonstrat ce era de… trebuia sau…au vazut ca….nu-s numa ei…/ele…du’nezau

hai k deja…e prea mult.

Lasă un răspuns

