322…sandra

am fost la bistrita azi…si pe langa alte cumpereturi…mi-am luat si DITAMAI bolu rosu…doamne ajuta!!!daca m-ar ajuta sa mai dau jos neste kile as fi…multumita…

ce am observat…. S-O SCUMPIT ULEIU…5,3;6,9;… oare de ce?

in drum spre casa in masina borrowed from my bro…am ascultat o piesa…

SANDRAAA

Am citit si asta…

http://www.revistabiz.ro/vantul-face-bani-verzi-254.html

si asta…

http://www.timesnewroman.ro/life-death/6376-grecii-rad-de-protestele-noastre-ce-a-fost-ma-parada-aia-gay-la-voi

Lasă un răspuns

