cu siguranta

„De cele mai multe ori nu reusim sa ne schimbam din ignoranta, automultumire, lene, rigiditate, lipsa de ambitie sau de perspectiva, adica prin acele calitati pe care nu le dorim la un lider.”luat de aici:

http://www.elfconsulting.ro/showdef.php?nrdef=22

Discutie intre 3 prieteni despre secretul de serviciu: un american, un rus si un roman.

Americanul: la noi in companie secretul de serviciu este fundamental. De exemplu eu ma intalnesc in fiecare seara cu colegii de serviciu la o bere dar niciodata nu discutam despre companie si nici nu ne intereseaza.

Rusul: Eu si sotia lucram la aceeasi companie si in acelasi birou dar eu nu stiu ce lucreaza ea, ea nu stie ce lucrez eu si nici nu ne intereseaza.

Romanul: La noi e si mai si… de exemplu eu lucrez singur in birou dar nu stiu ce fac si nici nu ma intereseaza…

Lasă un răspuns

