zoe alecu

Vino aici
Spune-mi tot ce ai
Si de ce
Nu poti sa mai stai
Lasa tot
Ce e trist in tine
Vino aici
Vino langa mine

Tu doar inchide ochii
Si lasa-te pe umarul meu
Inchide ochii
Si lasa-mi mie tot ce e greu
Prietene
Hai vino aici

Plansul tau
Poti sa mi-l dai mie
Il primesc
Chiar cu bucurie
Vom trai
Totul impreuna
Si mereu
Vom trece de furtuna

Versuri Zoe alecu – Vino aici
de pe http://www.versuri.ro

Tu doar inchide ochii
Si lasa-te pe umarul meu
Inchide ochii
Si lasa-mi mie tot ce e greu
Prietene
Hai vino aici

Vino aici
Vei uita de patimi
Lasa-ma
Sa te sterg de lacrimi
Tot ce vreau
E ca sa-ti fie bine
Vino aici
Vino langa mine

Tu doar inchide ochii
Si lasa-te pe umarul meu
Inchide ochii
Si lasa-mi mie tot ce e greu
Prietene
Hai vino aici
Vino aicï

Un gând despre “zoe alecu

Lasă un răspuns

