imi e dor

preiau de la strumfita cu esarfa http://questioare.com/imi-este-dor-de/

imi placea intr-o vreme trupa K1

si pot sa spun ca mi-e dor de o mancare speciala…lapte de pasare…si aici  ma gandesc la dictonu dilema traiesc pentu a manca sau mananc pentru a trai…ca asa-i in tenis

mi-e dor de toma caragiu, de o piesa de teatru….de chestii care inainte ma faceau sa uit de griji si probleme….dar nah ….e bine si asa….fiecare cu crucea ce i-a fost data! 🙂

dau mai departe celor care vor sa preia )

Lasă un răspuns

